W poniedziałek 26.06.2023 nasi ministranci pod opieką panów kościelnych i panów szafarzy udali się w góry. Wycieczkę oczywiście rozpoczęliśmy poranną mszą świętą, po której kościelni
i szafarze przewieźli nas na dworzec w Pszczynie. Z dworca odebrał nas pociąg, który wysadził nas
w Wiśle. Prosto z perony weszliśmy na żółty szlak, który doprowadził nas na szczyt Trzy Kopce Wiślańskie, gdzie spędziliśmy miły czas w prywatnym schronisku.

Jednak szczyt nie był naszym jedynym celem. Po dłuższym odpoczynku wyruszyliśmy w dół, jednak innym szlakiem, by po chwili dojść do leśnego kościoła ewangelicko-augsburskiego
„Na Bukowej”. Odmówiliśmy dziesiątkę różańca i zeszliśmy do centrum. Przy okazji zahaczyliśmy
o wiślańskie bulwary i skorzystaliśmy z okazji by zamoczyć się w rzece.

Następnie przed nami został już jedynie rynek, gdzie mieliśmy okazję coś zjeść i pozwiedzać wiślańskie zabytki. Po wszystkim znowu wsiedliśmy do pociągu i wróciliśmy do Pszczyny, skąd zostaliśmy odwiezieni do domów.

Serdecznie dziękujemy szafarzom i kościelnym za opiekę oraz ministrantom, którzy zorganizowali wycieczkę za sprawne wprowadzenie planu w życie. Dziękujemy również wszystkim ministrantom za obecność i za hart ducha podczas wędrówki.

W wyciecze udział wzięło 19 osób, w tym trzech kościelnych, dwóch szafarzy, 16 ministrantów i jeden dodatkowy uczestnik. Planujemy następne wycieczki i liczymy na równie dużą,
a nawet większą obecność.